Utställning

Från och med 11 september kommer man att kunna se ett urval av mina fågelbilder på Gunnar Olssons Foto, Hornsgatan 91 i Stockholm.

Vernissage 2 oktober 13.00 – 16.00.

Varmt välkommna!

3 svar to “Utställning”

  1. Johannes Glännman Says:

    Tyvärr kan jag ej komma men jag vill ändå önska dig lycka till🙂

    mvh // johannes

  2. Lycka till Daniel! Jag kan som sagt inte komma på vernissagen, men ska definitivt gå förbi och se bilderna. Jag jobbar ju på Söder…🙂

    Mvh Fredrik

Kommentera

