Publicerad i Camera Natura

Idag kom den, det nya numret av naturfototidskriften Camera Natura. Tidningen är en av de mest renomerade inom nordiskt naturfoto och utkommer med fyra nummer per år.

För min del är detta nummer väldigt speciellt eftersom en av mina bilder är publicerad tillsammans med en liten text som jag skrivit under avdelningen ”Exponerat”. Bilden som är från sommarens resa till Svalbard föreställer ett gäng tretåiga måsar som tar igen sig på drivis. En av mina personliga favoriter bland mina egna fågelbilder.

Jag måste även få skriva att jag definitivt är mycket glad och stolt över att redaktionen på Camera Natura valde ut en av mina bilder för publicering. Ett stort tack till dem…

7 svar to “Publicerad i Camera Natura”

  1. Ett stort grattis……måste ge en extra kick att få sin bild publicerad i en sådan tidskrift.

  2. Grattis! Har inte sett tidningen men på bilden du har i inlägget ser det riktigt fint ut! Det här kan du leva länge på🙂

  3. Stort grattis till publiceringen, sökte tidningen i tidningshyllan i veckan men den hade ännu inte kommit, men kanske imorgon.

  4. Grattis, vad roligt😀 Bilden är kanonsnygg så jag är inte förvånad.

  5. Grattis ..blir till att köpa detta nummer!

    Ha d!
    Henrik

Kommentera

