Mina egna favoriter

Jag har gjort ett galleri med de 25 största favoriterna bland mina egna bilder:

http://www.avipics.se/index.php?option=com_flickr&Itemid=5&set=72157625721135851

Hoppas du gillar dom lika mycket som jag.

3 svar to “Mina egna favoriter”

  1. Du det där blev en fin portfolio med birdpics🙂

    /Henrik

  2. Härliga fågelbilder du har samlat i portfolion. Gillar att det inte bara var närbilder/artbilder utan att du fått med så mycket av miljön och de fina färgerna/ljuset i bilderna.

    Mvh Niklas på NF

Kommentera

