Hederlig omtale i Natur & Foto

En roligt upptäckt i senaste numret av den norska naturfototidningen Natur & Foto är att en av mina bilder kom med som ”hederlig omtale” i Månadens bild och därigenom blev publicerad och tryckt i tidningen.

Bilden i fråga är en jorduggla som jag fotade på Öland under april 2009. Det var en underbar vårkväll på en av sydöstra Ölands strandängar där tre jordugglor jagade kring mitt uppsatta gömsle.

Ett stort tack till Baard Næss och resten av gänget på Natur & Foto-redaktionen för den trevliga överraskningen!

Ett svar to “Hederlig omtale i Natur & Foto”

  1. Grattis till publicering! Blev glatt överaskad när jag såg en av mina favoritbilder från fotosidan i tryck i denna grymma tidning!
    Måste jue tyda på att man har bra smak och att du är grym med kameran. ;D

Kommentera

