Ny kategori: Gäst

Imorgon kväll kommer jag att starta upp en ny kategori här i bloggen. Det blir en kategori som jag tänker kalla ”Gäst:” och som ni säkert förstår handlar det om en gästblogg. Min förhoppning är att jag kommer att fortsätta med denna kategori och presentera blogginlägg från spännande fotografer med inriktning på natur/djur och resa.

Vem som premiärbloggar som gäst får ni reda på imorgon, men jag kan redan nu berätta att det är en fotograf som trots sin unga ålder har fått ihop ett riktigt fin och intressant portfolio och dessutom kommer det att handla om ett ställe jag verkligen vill besöka.

Kommentera

